15 Kasım 2011 Salı

Jacadi Paris

      Elimizde bir bavul bol gezinmeli bir hayat geçiriyoruz. Özellikle Bursa İstanbul arası çok sık gidip geliyoruz. Bu haftasonu da istanbuldaydık . Yağmurlu bulutlu bir günde kapalı alan tercih edip soluğu ak merkez'de aldım:) galiba bu alışveriş merkezi popülerliğini hiç kaybetmeyecek benim gözümde de tabi ki de hep daha fazla çeşit ve ürün mevcut burada bursa da ki mağazalardan çok farklı ürünleri burada buluyorum. ee tabi bide istinyepark var..  Alt katta gezinirken jacadi Paris çocuk mağazası dikkatimi çekti.  Bu markanında tarzını çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz:))



Halı Oda

Yastıklı sandalye

Peluche d'activité hippopotame

Çanta değiştirme minderi

Cradle Birleşik

Müzik kutusuBoîte à musique

Lampe à poserSac grand modèle

Çanta değiştirme minderiTerry Robe 1-2 yıl

Pyramide d'activités éléphantPeluş kaplumbağa etkinlik

Doudou denizPeluche d'activité poule

As du volantPont des artsDans Paris

Benim BoudoirYürüyüşPlace Saint Honoré


Pin It!

14 yorum :

lulu's life dedi ki...

oglusumun markalarindan biri.. Bende Paris'te kesfetmistim ve Akmerkez'e acilinca bayildimmmmm :)) Bir baska cocuk markasi da Nisantasi'nda magazasini acti.. Onu da ziyaret etmeni tavsiye ederimmm ;) Scotch & Soda ve yeri de tam city's in karisinda ;)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

:))) ben çocuk olmadan her markaya hakim olup sonra bursada mağaza acıçam heralde:))) tekrar istanbula geldiğimde mutlaka bakarım hava yağmurlu olunca nişantaşına geçmedim. ama adressistanbula gelirsem sana kesin haber veririm:)

özge bayrak dedi ki...

öz süpermiş hakikaten, çok beğendim!

Bolat dedi ki...

Güzel bir bloğunuz var tebrikler :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkür ederim bolat hoşgeldin !:)

zeynep dedi ki...

hoşbuldum sende hoşgeldin benim bloğuma
bloğunu çok beğendim sıkı takipcinim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Teşekkür ederim cnm beklerim herzaman :)

AskinAy dedi ki...

paylasimlarin harika!!!hepside birbirinden hoc birbirinden ciciler:)

Alev Özkan dedi ki...

Uzun zamandır akmerkeze gitmediğinden bu mağazayı keşfetmemisim ama en kısa zamanda gidicem herhalde. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Ev dekorasyonunu cok severim sizden öğreneceğim cok şey olacaktır :) ben de kendi bloğuma beklerim :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba alevcim bloguma hoşgeldin beğenmene çok sevindim.

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

kayranın odasını jacadi duvar kağıdı kaplamıstım.. cok güzel oldu bence..


http://aysstyle.blogspot.com/2010/11/kayramin-odasi.html

sonsuz dekorasyon dedi ki...

evet cnm çok hoş olmuş kayranın odası bende açık renkleri çok seviyorum cnm ellerine sağlık..

Jacadi Turkiye dedi ki...

Merhaba, ben Jacadi'nin ortaklarindan biri olarak, bu guzel blog'da bizden bahsettiginizi gorunce cok sevindim! Bizim Jacadi markasinin duruluguna, dogalligina, kalitesine ve cocuklara verdigi oneme cok inandigimiz kadar, bunun disa, sizlere yansiyabilmis olmasindan da ayrica mutluluk duydum. Belki, bir daha ki Istanbul ziyaretinizde magazamizda karsilasabilmek dilegi ile...

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çok teşekkür ederim ilginize bende markanızı çok beğendim tebrikler en kısa zamanda tanışmak dileğiyle..