renkli kumaşlar

Miami fabrics main 2Miami fabrics main 6

amrapali wallpaper main 3
designers guild
kasida fabric main 3

Miami fabrics main 1

kasida fabric main 4


kasida fabric taru main 3

cesano fabric brenta main 2

culswick fabric main 4

essentials cheviot fabric main 4


Linnaeus wallcoverings main 2
designer guild
chevenon trimming main 3

          İnsanın zaman zaman zevkleri beğendiği şeyler değişiyor. Bilmiyorum sizde de öyle oluyor mu ama beğendiğim renklerin ve evlerin tarzları değişmeye başladı. ama yine de uzunca bir süre vazgeçemeyeçeğim kumaş kadife olsa gerek. tuşesi ,kullanımı ,temizliği , görüntüsü ,parlaklığı benim en favori kumaşım kadife koltuklarda .Şuan ki evim bembeyaz lacivert koltuklarım var . ve birde taşınma hazırlığım var yeni ev, yeni dekorasyon araştırmalara başladım bile:) Hep beyaz isterken şimdi kafamda ki renkler değişmeye başladı. Gezinirken bu siteye takıldım. Renkler ve kumaşların desenleri, çizgisi çok hoşuma gitti galiba hala beyaz ve mavi tonlarını sevdiğimi farkettim:)



Etiketler: , , , , , , , ,